Wuhu

Kom o tänka på nu när jag satt o kolla bilder.. Shanghai o Wuhu. Gud vad jag vill dit o fota igen. och HERREGUD va tjock jag va.. O jag säger att jag inte kan förstå folk som går upp i vikt ibland. eeh, helt plötsligt så en dag kände jag mig som ett hus. Okej, inte riktigt.. men jag komemr faktiskt ihåg att de va en dag som jag bah "shiit", o så vågade jag knappt visa mig i mina linnen o bikini. Vi va i Thaialnd då... Himla farligt att bo på ett 5 stjärnigt hotell o en morbror som betalar allt, och en urgullig Jane som är så mån om att jag alltid ska ha ngt att äta.. Ja godis o snacks alltså. Haha!

Men ja, här har ni iaf Janes bror(fotografen) och tjejen som assisterade, stylade o sminkade mig. Skitgullig!
Men tänk oxå på att hon är en väldigt liten kines, så jag ser ju ännu större ut bredvid henne ^^

o Det här är när vi va påväg ut till ngt känt naturställe o skulle fota med "min man". Vi sitter i en båt, jag i min tjooocka o tunga brudklänning, o det är ca40 grader. eh man va dyngsur ;)

 

o När vi åt lunch efter plåtningen så gick vi till en resturang. Tror ni inte typ alla människorna där ville fotas med mig? hahaaa va så himla kul, men pinsamt:P

Dom tog oxå massa bilder då.. hoppas att Jane kan skicka några till mig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0