ny jacka, nagel, mobil, abonnemang....?

Vilket väder vi har va!? :D Både mysigt o inte. asså det behöver ju inte slåsa så jävla mkt... ananrs tummen upp tkr jag :)

Idag va jag i solna c efter ett besök hos läkaren för min nagel (fick en akut tid, den ni ;P hahah). Gick iaf in på stadium för jag vill så ha en ritkigt varm jacka som jag letat efter i 10år. O nu har jag en, äntligen!:D Så himla skönt när man känner att man har pengar så man bara kan gå in o köpa en sån jacka utan att ha planerat in det.

Men sen var det att spendera ännu mer pengar. Eller inte just då men aa. Fastnade med en sån där tele2 försäljare..... o vipps så hade jag en ny telefon och nytt abonnemang! HEH?
JÄVLA KLANT ARSEL HEDVIG? Jag skulle säkert tjäna på det om det va så att jag kunde säga upp de andra abonnemanget nu. Men haha det kan jag ju inte.. 1 år kvar på det. o nytt numemr fick jag oxå.. blir så trätt på mig själv!
Menmen, ny mobil behövde jag o den här verkar jävligt bra:)

o nu är jag hemma, pluggar, eller försöker. Ger upp o snart ska jag åka in till stan för att möta Emmi, ta ngra öl o sen så blir jag hundvakt:D lille Qarma ska få följa med mig hem:)

Fresten en liten filmsnutt.. på min älskade emmi om ni inte vet vem hon är. o Jocke.
Mina otrooligt charmiga vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0