Naturkunskapshelvetet.

Veet ni, att i Huvudsta centrum öppnade det igår en sushi resturang. och fram till imorgon så är det halva priset på allt!
Klart jag åt sushi till middag både igår o idag. o imorgon, ofc! ;D Sjukligt gott!
Det var nog middagen som räddade min dag.. ne, jag e fan fortfarande sur. Va nära o slänga mobilen i golvet, datorn ut genom fönstret o glaset i väggen. Men jag var ju inte hemma så vågade inte riktigt.. hihi^^
Nejmen det som hände var att jag, som har så grymt svårt att plugga faktistk pluggade! o tack vare C gissar jag. Det hjälper att inte sitta själv o plugga..
Men iaf, först vare mitt fel, jag hade glömt o sätta i sladden så datorn dog. o allt försvann. ca 4uppgifter. Sen så skrev jag om allt igen.. Jag sparade, vi tog en paus o la oss i soffan, kollade tv o åt lunch. Men sen va det plugg dags igen. OCH........... NEJ INGET VAR SPARAT!!!! Jag va verkligen så nära att få ett riktigt utbrott.

Men ja... nu har jag gjort om allt för TREDJE gången, och sparat det på datorn typ 10ggr.


Menmen, har två uppgifter kvar men det är hemlabratorier så det skjuter jag upp tills imorgon..
Men ändå, hallåå, applåder till mig att jag verkligen skrev om skiten tre hela gånger! (men ja kan ju aldrig sluta tänka på att om det inte hade strulat så mkt, då har jag ju typ varit klar med hela kursen nu hahaa?)


nu blir det soffan och, kansek poppcorn? Tidig sängång. Imnorgon blire plugg, kiropraktor o kanske Thaimat? ;)
puuusss

Kommentarer
Postat av: Martina

gillar! :)) duktiga Hedda alltså.



<3

2010-11-02 @ 22:26:57
URL: http://maartinis.blogg.se/
Postat av: Hedda

ja ja tycker deet:)

nääär ska vi ses'?!



<3

2010-11-03 @ 09:48:51
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0