Nackskada. in my aaass!

ÅH jag är så förbaskat trött på att ha oooont!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag, även fast jag börjar varje arbetsdag med två verktabletter så efter en timme funkade det inte längre. Värken går upp i huvudet o man blir nästan illamående.. Jag känner en domnande verk, nästan sådär som när armen har somnat lr ngt, fast det är mer värkande, i hela höger sidan av övre ryggen. eller under skulderbladet och upp i nacken o huvudet.
Jag blir GALEN!

Det här borde jag fan få pengar för eller ja, det är fan den jävla sjukvården som gett mig det här!


Så ja, idag skulle jag kanske ha tjänat ihop 7-800kr. men istället en fjuttig 100lapp. Fuck!
o inte mkt mer i veckan blir det heller...

Kommentarer
Postat av: Henrik

Stackars dig

2010-11-15 @ 11:31:54
Postat av: nadia

jag jobbar på en bar i odenplan :D as jobbigt men det är pengar haha :) och röda korset jobbar jag inte på men det var höst basar så jag volontärade där:) varför har du så ont?? :(

2010-11-15 @ 13:16:33
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0