man måste ju testa ngt nytt!

Jag har börjat få mer o mer dåligt självförtroende om ja ska vara ärlig... eller är det självkänsla? haha jag kan nog inte skillnaden där men jag märker hur mkt hyn faktiskt påverkar än. Jag har faktiskt alltid tyckt det varit snyggt med folk som haft accne, de där ärren efter. Jag har gillat de starkt, och ger bara personen lite mer... hm jag vet inte. men jag tycker det är charmigt.
Men nu när jag själv har det är det inte lika roligt.
o ja, man märker ju hur man blir mer osäker pga just det. Meen, så tänkte jag att ngt måste jag göra, även fast jag inte komit iväg på nån ansiktsbehandling ännu. Tandblekning kan ju vara ngt?! :P ett lyft för utessendet o självförtroendet.

Beställde på beconfident.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0