hej o godmorgon!

Sovit ganska många timmar faktiskt. Vaknade typ halv tolv o kom hem vid 05. Helk okej ju!?

Den första tanken som kom upp i huvudet närja vakan va iaf choklaaaaaaaaaaad! men jag har ingen hemma ju!
o nu är jag sugen på typ allt möjligt så jag funderar på att gå ner o köpa ngt gott, även fast det tar imot lite då jag o Emmi inom snar framtid ska åka till Thaialnd o va snyggast på beachen! Men det kansek vi kan göra ngt åt , typ iitne idag? ^^ Men så  + att bästa Johan äntligen kommer hit oxå!:) så måset väl köpa ngt gott till honom.. haha;)

Ja vi får se hur de blir. Va en kul kväll ute iaf, träffade gammla Säbyholmare, Anton o Tobias, o deras härliga tjejkompis! Kul vare iaf, men mindre kul o gå hem i klackar i djuuup snö :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0