förlåt för dålig uppdatering!

Har varit hundvakt, träffat massa vänner, pluggat, jobbat, tränat, o feeestat senaste veckan:)

Underbara Emmi bjöd mig på teatern o middagen i fredags, sen drog vi till Metro. Blev en sen kväll som alltid, o lördagskvällen blev det surstömmingsmiddag hos faster. (fast jag o Lorentz är fortfarande barn, så vi fick lite specialmat då vi inte ville ha surströmming^^) o sen bar det av till landet. SÅ sjukt mysigt nu när det är höst! lite småjobbigt nu att jag typ inte kommer kunna åka till landet utan att tänka på Marcus! haha. man ville ju lixom gå dit o krama honom.^^
men så idag va vi på julmarknaden på Taxinge iaf, myysigt, men dålig har den blivit:/

Har iaf fått i mig en sallad nu o ska väl snart sussa.. Tjaaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0