cool kattägare.. de e jag de! ?


Okej, jag har tråkigt. Men jag är väldigt trött oxå så ska börja dra mig mot sängen snart.
Även fast jag inte jobbat så är jag trött. Det gick väldigt bra hos PT:n (haha) idag. Fått ett litet schema typ o gjorde de mesta själv.. men när jag precis satt mig i en maskin där man lyfter upp vikter med armarna så kom han o skratta lite "men ska du ha såååå lite vikter!" o så satte han på en till. Ja, det är väl lite sånt man behöver höra ibland :P

Men just därför e jag väl väldigt  trött nu.. o orkade itne äns sitta barnvakt med Teddie.:(
Men ska upp imorgon o göra viktiga saker iaf. o klockan fem får jag uppleva lite nostalgi,, modeeeelling.. eller inte ritkigt, men nästan^^
Jag ska agera katt ägare (jag är rädd för katter, så får se hur de går) när det ska fotas till en liten broschyr på syrrans jobb.  Ska bli kul iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0