22:02 sunday night

en väldigt svettig timme blev det på rullbandet!
När jag kom till gymmet och skulle byta om så tar jag fram mina skor ur väskan. Genomblöta! Då har vattenflaskan varit halvt öppen(måste ju ta med sig hemifrån eftersom man inte dricker kranvattnet). Så jävla smaaart Hedvig! Aja, får väl ta mina skor jag gick med ute då tänkte ja. Skönt att de inte va tränings-byxorna då iaf eftersom jag hade på mig mina tjockaste mjukisbyxor som jag gärna inte vill träna i.
Men johoo, byxorna är oxå dyngsura. Det gick att vrida vatten ur dom!

Så blidde ett träningspass i ytterskor o tjocka byxor. Aja, ingen tänkte nog på de eftersom vissa av kineserna själva tränar i fin kostym, skjorta, finskor o högklackat!

Det ändå jobbiga me tränigen nu är att min blir så PIGG! jag vill sova nu ju:(

 

o ofta man måste dra bort gardinerna på resturangen så att alla 15pers vid bordet ska kunna se svensken som går förbi utanför fönstret. Ibland känns det ju lite löjligt!


Kommentarer
Postat av: LORISSA

sv: ^^ jag ser på sex and the city!



Har du några schyssta filmtips? Inga rysare men tecknat, thrillers och seriöst roliga komedier?

2010-05-09 @ 16:22:21
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA

sv: okej :)



hur är det med dig?

2010-05-09 @ 20:41:54
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0