21:14 Dagens!

Oj vad jag o Maria har sprungigt runt idag! Lr gått... mina fötter gör ont!

Det fanns tydligen väldigt mkt fint på h&m som jag fick med mig hem. HE HE..  Har ni sett H&Ms bikinisar? Typ alla är mina nu haha! Kanske lite väl mkt pengar som gick åt menmen! Nu kommer jag ju bli kanonsnygg på stranden iaf! (om jag sköter mig på gymmet vill säga..)
Med kilo tunga kassar (CG O TOBBES skräddarsydda!) så åkte vi till Taikang Lu för middag. Så sjukt mysiga gränder där.. Tänk er blandning mellan gamla stan/gotland/utomlands! Shoppingen va desto dyrare där, men Maria fick med sig lite smycken hem iaf.
Vi åt middag på en mysig takterass. För mig blidde det pasta med pesto o till efterätt bananasplitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0