22:49 Im back in Shanghai.


Nu är jag hemma från Paradiset iaf...
Blev ju inte så underbart som vi hade tänkt direkt. Nanny sjukan grad 2 slog till. (haha)
Natten mellan söndagen o måndag så blev Maria riktigt dålig, o såklart måste de bli samma för mig på morgonen där..
Så 2 hela soldagar av 5 blev det. Måndagen låg vi båda helt däckade på rummet och åt inget alls. Fick i mig några klunkar vatten, då man inte vågade dricka så mkt mer för att man spydde upp allting igen.
Tisdagen kom vi iaf iväg till poolen på eftermiddagen o så åkte vi iväg till en strand längre bort på kvällen bara för att måndagen missade vi våran utflykt (LITE truistig måste man ju vara!) så vi fick se ngt annat än vårt hotell.
O idag hade vi tänkt att gå ner till stranden men ingen av oss hade ork o illamåendet kom o gick hela tiden så det blev hela förmiddagen på rummet innan vi tog taxi vid 14:00 tiden till flygplatsen.

Bilder lägger jag in imorgon ist.. måste göra mig iordning för sängen. Ska upp tidigt imorgon då jag ska på läkarbesök.

Det är SÅ typiskt vår släkt att stå o flina medans han(morbror) skrämmer upp mig hans historier om hur mkt blod jag kommer tappa...... Ska se om jag kan gå hem lr om jag svimmar. Man har ju inte fått i sig så mkt mat heller. Jaja, det här kommer gå bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0