23:43 nästa gång blir det doktorn!

Inte bra, inte bra... igår kände jag mig helt frisk! första dagen på ngra veckor? men redan idag så har jag fått lite halsont igen. så nu ska det sovas! Folket sitter fortfarande där nere men jag är så trött så jag traskade upp till mitt.

Men iaf, appropå sjukling. som är mitt andra namn så under hela veckan Cg o Tobbe va här så blev jag sämre o sämre. Fick svårt att prata för att halsen var så svullen, hostade värre än vad jag nånsin gjort så jag fick äta kinesisk hostmedicin o natten efter vår första utgång när cg o tobbe kom hit så kunde jag inte sova många minuter eftersom jag inte kunde sluta hosta. Morbror flinade åt mig morgonen efter o undrade om ja va bakis o hade spytt hela natten. Men nej, jag hade legat o vrålhostat!
På onsdagen var min hals så svullen och ond så jag kunde inte äns dricka vatten. o Då är det riktigt illa. Hur ont i halsen jag än har så kan jag alltid äta. Men det gick inte. Fick i mig lite bröd o några pasta bitar till middag. Snacka om att jag kämpade med de! o vrålhungrig var jag.
Men de va ju lite jobbigt att inte kunna prata när man har sina vänner här lixooom:/ Men så igår, dagen efter valborgsfirandet så var det halsonda som bortblåst och jag kände mig helt frisk! skumt:S

Ändå sov vi alla i samma säng hela veckan. Inte för att vi inte hade andra sängar till dom, för dom hade faktiskt ett eget rum. Men det är väldigt mysigt att inte sova själv, sen så kan man ju ligga o snacka hela natten oxå:) Men himla tur för som att dom båda sover som stockar, lite jobbigt vare att ligga o hosta med dom bredvid.



Kommentarer
Postat av: Millerill :)

Hm undra varför du blivit frisk!?! :P jag är SJUK nu haha har knappt nån röst kvar :/ menmen hade iaf en underbar vecka så det var det fan värt ;)



<3<3<3

2010-05-02 @ 19:58:01
Postat av: Hedda

hahah, de va jävligt klantigt av mig att bli så sjuk just veckan ni var här asså!^^



hoppas du blir bättre snart, haha förlåt ;D



<3<3<3

2010-05-03 @ 04:04:02
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0