21:03 min kinesiska mamma?

Suttit ute på baksidan och pluggat ett tag nu. De få sidor jag kom igenom gick bra iaf. Så, lite positivitet nu! ...;)
Tog en liten kvällsrunda med Lucky oxå, så skönt ute så ville ut i mörkret o bara gå... Jävla cp humör jag är på men de går upp o ner! just nu är de upp tror jag! haha. vi säger så.


Ätit god sallad till middag. o Jane, det känns som om hon tar lite mamma rollen för mig. o jag älskar det! Det var viktigt att jag fick i mig kött så hon gav mig ngra korvbitar från hennes gryta. Det var inte korvbitarna jag blev glad för utan, det hon gör! Hon är så gullig o man känenr sig verkligen omtyckt.
Jag kommer ihåg förut en kväll när jag skulle in o möta upp lite folk i stan o sen dra vidare på hemma fest. Det var lite småkyligt ute så jag tog tag i jackan när jag var på väg mot dörren.
Jane: "Ta på dig jackan"
Jag: "japp, jag har den här" o visar den för henne.
Jane: "Ta på den nu!" *försöker låta sträng* men skiner upp o ett leende o skratt
Jag: "låtsas" bli lite irriterad som en liten tonåring o skrattar till. "okej! jag tar väl på mig den dåååå!" :P

Senare på den festen blev det samma visa. Jag var absolut tvungen att ha tofflor på fötterna för annars skulle jag frysa! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0