23:00. punkt. . . .

Hört att det har kommit in lite nytt o fint på H&M;) vill ju bara springa dit redan imorgon men de får nog vänta tills i helgen.
Imorgon är planen att pluuugga hela eftermiddagen om dom som Hans säger kommer hem till lunch-tid. Han och Jane ska iväg på hälso chek till sjukhuset igen så det blir en tidig morgon för mig även denna gång. Lr det beror ju på om F sover lr inte.

Sen så har ja tänkt ta en sväng till gymmet oxå
om jag inte är för trött. Tog en vilodag idag, både för nacken, plugget och att, tro det eller ej, för att jag börjar känna av lite haaaaaaaaaaaaaaals-jävla-fucking-ONT! TVÅ HELA DAGAR var jag 100% frisk! eller kände mig 100% frisk iaf. Nu varje morgon snyter jag mig o jag känner lite sveda i halsen vid ansträngning. Vet inte om jag ska skratta lr gråta?
Men sorry, jag vägrar lägga ner gymmet nu. För de första, NÄR ska jag få träna?? o för de andra; Jag ska ju för sjutton ligga på stranden i bikini om ca 1,5 vecka! ;D

Sen så förstår jag inte heller,
jag är helt slut på dagarna men jag kan verkligen inte somna på kvällarna. Det tar timmar för mig o somna oftast. Men som idag, jag sov ca 10 timmar inatt och jag va tröttare än vanligt när jag vaknade. HUR? :S

Ne, jag ger upp att äns försöka förstå min cp till kropp.

uppskattar fortfarande om ni svarar på inlägget nedanför.


Kommentarer
Postat av: Mika

Mera Felicia!!!

2010-05-11 @ 21:20:27
Postat av: Hedda

SKA BLI ;D

2010-05-12 @ 06:02:50
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0