haha, sovdags o klockan är 20:30. duktig tjej!

Sååå trött!
Får nog bli tidig säng gång ikväll.. om jag lyckas ta mig till duschen först.

På vägen hem från gymmet lät det som om dom typ firade att kungen hade gift sig lr ngt. I ena gatuhörnet var det ett stort rök moln, lät som kulsprutor, men det var smällare och raketer som flög överallt. Detta för en nyöppnad lite fruktaffär. suck.

Imorgon bitti så ska jag gå till akupunkturen igen. Jävla nacke asså! Hade tänkt vänta till efter Hainan(SNAAART! :D) men det påverkar träningen väldigt negativt så jag måste gå dit redan imorgon om jag vill fortsätta vara duktig på gymmet.

Alldeles för mkt bilder på mig, I know. men en blogg utan bilder är lite mindre kul tkr jag.
So heeeer we go!

I know your mother loves me!

Kommentarer
Postat av: Millerill (:

Hej Sweetie :P

How you doing??

ville bara säga att vi har en person du ska få träffa när du kommer hem:D hihi

en liten överraskning!

Pöss på dig <3<3<3

2010-05-10 @ 23:03:06
Postat av: Hedda

Hey Babe! Im doing gooood;) vi har fått tillbaka värmen igen:D

allt flyter på där hemma?:)



vaaaa nej nu blir jag jätte nyfiken! :D tihiii saknar er ! <3<3<3

2010-05-11 @ 07:46:25
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Millerill :)

Åh härligt för er! Dela med er förfan :P

japp, vi har haft tobbes familj o min familj på tårta ikväll=)



det tycker jag du ska vara också (: mihi o vi saknar dig o alla i Kina massor!!! <3<3<3

2010-05-11 @ 22:53:32
Postat av: Hedda

haha jaja, Ta't lungt. tar väl med mig lite när jag kommer hem ;)

Åh mysigt! Gratta honom massor från mig, lite i efterskott ;P <3<3<3

2010-05-12 @ 06:02:07
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: Millerill :)

ja bäst för dig att du gör ;) hihi

Han tackar så mycket :) <3<3<3

2010-05-12 @ 09:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0