00:33 årets första riktiga bbq!

Sjukt härligt väder det varit idag! ca 30grader tror jag de var.. och har suttit ute hela kvällen fram tills nu i leggins o klänning. men runt 8-9 åkte en kofta på. Barnen har lekt galet hela dagen, och jag blev lektant som vanligt. blev helt svettig av o springa runt med tre småkillar dragandes i en.
Spec när det handlar om Mika och Mathias. Om jag inte skulle gå o leta efter Mika som gömt sig så skulle jag antingen kasta bollar eller knyta upp hundkopplet som dom band fast varandra med.
Fick tilloch med leka lite i bollhavet som Felicia har fått o var en stor hit bland barnen (eftersom internet har varit cp har jag inte kunnat visa allt som Jane nyligen köpt till Felicia). Så hela kvällen har jag haft pojkarna efter mig.. men annars har det varit chill vid bordet, med öl, vin, god mat och trevliga människor som vanligt!
Nina snodde mina nya solglasögon och näst sista bilden är på när jag blir idragen i bollhavet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0