20:22 underbara dag!

ÅÅH, det är sådanna här dagar man behöver för att må bra o klara av livet!

Hade Felicia en stund på morgonen då Hans o Jane var iväg o gjorde lite grejer.
Strax efter lunch gick jag till gymmet. När jag kom hem står Hans o förbereder tzatsikin. Jag tog cykeln till tesco för att köpa glass o jordgubbar, men ångrar mig så det blev bara körsbär.
Leker o slappar, gjorde iordning salladen när morbror satte igång o börja grilla kycklingen.. Asså en sån här middag har jag längtat sååååå efter! Det lixom smakade svensk sommar och lycka!
Grillad kyckling, klyftpotatis, sallad, tzatsiki och till efterätt hemgjord hallon yoghurtglass!


Andre, du får kämpa rejält om du ska slå det här ;)
Dagen har iaf varit helmysig o jag har verkligen kännt sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0