21:17 snälla Felicia, gå o lägg dig?

När jag sitter på rummet med dator o Hans gur upp för trappen med Felicia i handen så ska hon nästan alltid ta en sväng in till mig först o säga godnatt.
O Nu orkade inte Hans stå o vänta på henne, o efter 5min när hon märkte att han var borta så blev hon först lite sur, men sen satte hon igång o riva i alla kina kassar o allt som ligger.

Eh, ja, kan ju säga att i min säng nu ligger det plånbok, pennor, en tuggumi-ask, kalender, sladdar, måttband, bh, trosor, en galje, en sax, bikiniöverdel, hud lotoin... Ja hon lixom älskar att hämta saker åt en. O nu har hon hittat mp3laddaren som hon tydligen vet att den ska sitta i datorn ;)

Snälla Felicia.. gå upp till pappa nu o lämna mig ifred? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0