20:49 pinsamt hedvig!

Jag känner mig verkligen som den mest iq-teknik-befriade människan på denna jord.
Imorse dog min dator helt.
Blev helt svart o gick itne o sätta på. Jag var beredd på att det var slutet..

Men på ngt sätt så har mitt batteri blivit extremt dåligt på extrem kort tid. Så även fast jag har sladden i så laddade den itne och datorn laddade helt enkelt ut. O som vanligt går jag till morbror när det är ngt Gurra inte kan hjälpa mig med ang. datorn.. (o eftersom jag har haft himla mkt problem senast etiden så blri det väldigt ofta)Så var den bara urladdad lixom. Hur pinsamt?^^ HAHA, menmen.


Seeen, vet inte om jag ska bli arg eller glad? Men eftersom jag har stressat ihjäl mig o ångesten har varit ngt enoorm så vill jag ju väldigt gärna bli av med min historia. Även om det går skit lr ej. Men nej, nu har inte läraren tid förrens om två veckor? Sjukt när det står "muntlig exeminationstillfälle" och ett satt datum IDAG.

Okej... jag får ju mer tid,
men jag vill så gärna komma ifrån det o nu när jag åker till Hainan oxå så vill jag bara koppla bort det! o knappast att jag kommer plugga där? men då kommer jag ju glöömma allt? ÅH!

Kommentarer
Postat av: Marti

Wuhu, får se när det blir. När kommer du hem igen?

Jag och farmor ska sätta datum, så att jag kan vara där några olika helger. :)

2010-05-18 @ 16:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0