ge mig tips!

Jag har ju inte sveriges största blogg direkt men några trogna läsare finns det iaf:)
Dagar som dessa, typ vardagar där jag inte gör mkt mer än att vara hemma med F, plugga o gymma och helger då jag inte vill spendera massa pengar så jag mest är hemma så känns bloggningen ganska seg. Jag vill skriva men jag vet ju itne vad jag ska skriva om!

Jag vill ju ändå uppdatera så mkt som möjligt för er skull så att det ska bli kul o läsa. Snälla, vad tycker ni om att läsa om?
Frågor, listor? bilder, på mig, F, folket jag umgås med, shanghai, området? personliga tankar, om vad isf? saker om Kina? mer om familjen, bara massa skit om vad jag gör på dagarna, fester?... Ja snälla kom med förslag! <3

Kommentarer
Postat av: Henrik

Ser gärna bilder på dig

2010-05-13 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0