23:37 mitt glas är halvfullt.

Ligger här fräsch o nyduschad, o mår pyton. Nej, inte bara, jag är väldigt glad oxå. Fått en himla massa roliga nyheter idag! Mkt om sverige i sommar speciellt!

En grej jag tycker är lite små kul. Lr igentlgien verkligen inte. Men varför bryr jag mig inte mer än vad jag gör? Hemma så får jag ångest över varje liten sketen sak! bokstavligt talat. Men här.. eh, tappat ipoden, favorithalsduken, plånbok med massa kontanter, bankkort o ID-kort. CG sa när hon var här "Hallå, du har tappat din plånbok! är du inte orolig?"
Jag orkar nog bara inte bry mig... ser det från den ljusa sidan istället. vilken den nu är? Men varför oroa sig över ngt som redan är borta o inte går att göra ngt åt?
Bara att jag måste lägga ner massa onödiga pengar.. men ÄH!

hedda, säger:

för jag har ju inge bankkort heller .. idiot man är
Maria säger:
haha
hedda, säger:
haha så jävla trött på mig själv!

Man måste se det med lite humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0