23:18 återbesök på måndag.

Har varit nere på undervåningen mkt udner kvällen. Vanligt är ju att såfort ja slutar så hamnar jag i min säng vid dator o plugg. Men humöret blir så mkt bättre när man är där nere faktiskt. Har dansat runt o busat med Felicia som faktiskt, jag tycker hon har blivit mycket större sen innan Hainan! både utseende messigt och i sättet.
Jane har gjort soya juice till oss o Morbror gjorde egen yoghurt som han ville att jag skulle smaka. Sen kom vi på en himla massa goda yoghurtglasser som vi ska ordna framöver!

De där med att jag sa att jag inte oroar mig längre, försvann idag. Så går det när man går till en läkare som man inte kan prata med själv. Så nej, det var inte bara en liten urinvägsinfektion. Men ja, hoppas att det inte är ngt farligt bara.
Tror ju inte att det är det men ändå, nu blir man sådär liten igen o vill typ hem till nära o kära. Lr bara ligga i en kärleks famn o bara vara, få en puss på pannan.
haha nejmen slut på deppigheterna nu! Bara att jag inte är redo för att få ngt jävla ärr på magen!

Men neh, som sagt. Får veta mer på måndag o fett onödigt att oroa sig. Läkaren kommer ju ändå få stryk om hon säger ngt icke positivt. lr hur Ted ;)

Imorgon vankas det utgång för födesedagsbarnet Jonathan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0