22:57 tjena mittbena!

Är på lite bättre humör:)
Skippade utgången eftersom jag inte alls kände för det. Men har nu lovat Jonathan att följa med nästa utgång, om inte så ska han få bita mig helt gratis. haha ;P (han bits på fyllan, lr ja, han göra väldigt mkt saker på fyllan....o som att alltid ta mina smycken?!)

Att stanna hemma var iaf ngt jag behövde. Så jag tog en sväng till gymmet, o när jag kom hem hade Jane lagat mat o soya juice till mig:) o Sedan hade jag bett Hans om att vi kunde se Midsummer murder tillsammans, men det gick tydligen inte ikväll så blev Kung fu panda som gick på tv. Bara jag som orkade se klart hela filmen, dom fick gå upp när Felicia blev för trött..
Har pratat med viktiga vänner idag oxå, åh vad det behövdes kände jag. Så nu överlever jag absolut.
Tror jag saknar en speciell person bara. lr jag saknar en hel del faktiskt:) Bla min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0