22:40 då blir man ensambarn för första gången.

Jag släpade mig praktiskt taget iväg till gymmet. Men ändå så slutade det med 1 timme o 15minuters konditionpass + lite mage o armar. Är man grym lr är man grym?;)
Så får hoppas att det händer lite med kroppen snart då, resultat tack? Vill mkt gärna ha tillbaka min gamla kropp. Men nog pratat om det!

Vill säga grattis igen till syster som har fått en lägenheet!:D Så jävla kul, men inte så kul att komma hem till ett tommare Jungfrudansen:( o att hon flyttar redan 15 juni troligen känns inte så kul heller, lillasyster måste ju vara med o flytta, lr kicka ut storasyster ... Nejmen, får väl skylla mig själv när jag lämnat henne i månader nu, men uch de kommer bli ensamt.
Eller så får ni väl bara acceptera att ni får en inneboende hos er då o då :)

<3


Kommentarer
Postat av: LORISSA

sv: TACK :D Vacker har jag aldrig fått höra att jag är förr, förutom från min pojkvän ^^ så tusen tusen tack



Vad görs? :)

2010-05-08 @ 18:57:46
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0