22:12 tyvärr ser ni inte hur bruuuuun jag igentligen är!

Vad har jag gjort idag? Vad HAR jag GJORT idag?.. Det kan man verkligen fråga sig. Inte mkt mer än att gått till tunnelbanan o mött Jonatan för en promenad o lämnade tillbaka hans väska. Annars har jag bara kastat bort den här dagen.
Men jag förlåter mig själv för det.. Tack Hedvig.
Blev en riktig långpromenad för mig iaf, är så himla skönt ute nu.. Men imorgon ska det regna men temperaturen ska ändå hålla i sig. Värmen är här för att stanna!

Haha juste, kom på nu bara helt plötsligt att jag kanske borde presentera mig som Hedvig istället för Hedda. Eller säga Nana men då ändra mitt namn på Facebook?
Jag presenterar mig nämligen oftast som Hedda och en kille igår skulle söka på mitt namn o lägga till mig på fb. Så synd att jag inte nämnde mitt riktiga namn då? Mig går de ingen nöd på...

Kommentarer
Postat av: nadia

åååh ja :D men jag ska dit v29 men tror vi åker dit 3 dagar av v28 och framåt så hade vart jätte trevligt att ses en stund och prata massa :D ska du vara mycket i sverige i sommar?

2010-05-04 @ 22:03:14
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0