21:11 värmen tillåter vattenlekar!

Ni får nog ta o vänja er vid denna oregelbundna uppdatering...:( Men nu har jag ju iförsej fått Hans 3G-dosa så nu ska de itne va nå problem. Hoppas vi.. *peppar peppar*

De här dagarna har iaf varit lugna, och med så mkt sommar känsla man kan få! Har varit 20-35 grader, och jag har gått i shorts o linne varje dag. Felicia o jag är mest ute på tomten på dagarna och hon har upptäkt vattenpistolerna som låg i en hink.  Kan säga att det itne bara är hon som tycker dom är rolgia, jag o Lucky älskar dom oxå! Lucky tycker ju det är extremt kul när man sprutar vatten(han är som emil) o jag tycker det är extremt kul att spruta vatten på Felicia!


HAHA, hon är så jävla go! Fick byta kläder på henne 3 ggr, men det vare värt! Sprutade lite vatten i håret på henne o till en början fattade hon itne vart vattnet som droppade ner på hennes näsa kom ifrån. Men det upptäckte hon efter ett tag. Då gick hon fram till mig och luta fram huvudet. Så då sprutade jag lite mer. Då springer hon därifrån och ställer sig o slickar i sig vattnet som rinner ner i ansiktet. Sedan kommer hon fram till mig igen o så blir det samma visa igen. Men ändå så gör hon en min som säger "uch" varje gång men börjar sedan skratta efteråt när hon tittar på mig o vattenpistolen.
Gud vad jag  har skrattat åt henne!

Vet ni, jag har TYRESÖ KÄNSLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0