21:05 ehh, nu ska jag packa?


Hörrni, Tjejer. Hur gör vi?

Det ska bli skitkul att åka imorgon men det är en sak som alltid är lika jobbigt.. PACKA! (och packa upp)
ÅH, hittills så är det ca 7 par linnen, 4 par klänningar, 6par shorts/kjolar, 2 bikinis. Skor har jag inte bestämt mig än. o vi ska bara vara där i 5dagar.
Men jag tänker såhär. Det finns ju faktiskt massa olika tillfällen som man kan hinna byta om till; Stranden, poolområdet, shopping, promenad, kortspel på ballkongen, turistutflykt, frukost, lunch, middag. Och andra festligheter såklart.
Likabra o packa så man har? Än att man står där borta då, helt ensam (vi säger att maria är i badrummet lr ngt) o övergiven med bara tråkiga gamla kläder o ingenting som passar för just denna kväll då vi ska göra just DET.
Ne, så precis... jag är ändå lite stolt, väskan va mkt större i början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0