18:00 klantarslen?

Jag har varit så himla stolt över att jag iprincip aldrig tappar ngt. Typ ute på krogen lr bara på stan. Mina kompisar hör jag hela tiden att nån tappa sin mobil, lite pengar, busskort, osv.. men inte jag! Jag har koll på mina grejer jag!^^ Tills jag kom hit! haha, nej, jag har tappat mitt busskort hemma i sthlm en gång tror jag? Men iaf... Nu börjar jag snart komma upp i ledningen här bland de som tappar mest saker?

Jacob tappade sin jacka med mobil o plånbok i sin lilla tur i "staden en timme bort från shanghai 07 på morgonen", Jonte tappade väl sin halsduk?.. Jag har tappat min ipod, halsduk och PLÅNBOK. o Jag var inte äns full vid nån av tillfällena. Okej, alla var då vi varit ute o festat men jag var inte spec full.

Plånboken tappade jag första kvällen CG o Tobbe va här. Det var ju lite lagom kul. Märkte det när vi satt i Taxin påväg från en hemmafest o skulle till en club. Tänkte betala taxin, men det blev ju lite jobbigt när jag inte hittade min plånbok.  Ingen av oss hade pengar heller men fick låna en hundring av Jonte som tur va.

Tisdags förmiddagen
spenderades ett bra tag på polisstationen. Hade både kontanter, bank-kort och id-kort i plånboken så de skulle anmälas.
Jag börjar bli rädd för att ha med mig saker ut....


Bild från när vi var på polis stationen o anmälde plånbok på vift. Det tog TIIIID så Camilla tog en tupplur i mitt knä.

Kommentarer
Postat av: nadia

nej jag ska dit faktiskt :D ska du?? :D hoppas allt är bra med dig!

2010-05-03 @ 12:16:29
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/
Postat av: Emmi

Jag saknar Dig oxå.. Behöver dig nuuuuu

2010-05-03 @ 16:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0