17:11 farbror doktorn.

Sjukt härligt väder vi har här. Luften känns nästan fräsch som i Sverige nu när vi kommit hem till Shnaghai om man jämnför från Hainan, där det var ÄNNU fuktigare i luften.
Ja en härlig sommardag helt enkelt.
Jag o Jane gick upp tidigt idag för att åka till läkaren som var en bit bort. Åkte 07 o kom hem 15, under tiden passade Gurra Felicia.
Jag var inte gravid, har canser, Aids, skadad lever lr liknande.. jag har bara lite urinvägsinfektion tydligen. Det är det dom fick fram nu iaf så jag ska få äta medicin.

Men när dom fick veta att jag inte fått min mens på ett bra tag så blev det jätte oroligt o då va ja tvungen att ta ett till blodprov. Så fick stickas i båda armarna! :( Men somsagt, jag var Icke med barn ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0