12:53 ett beroende.

Ni vet, när ni kämpar mot ngt som du svurit i att inte hamna i igen. Du vill inte för din egen skull, och har lovat dina närmaste. Aldrig, aldrig igen! Du har brutit löftena några gånger men nu är det allvar.
Du klarade det, varför ta ett steg tillbaka? Men när de stunderna kommer tillbaka oftare o oftare, att du faktsikt vill uppleva det igen, Du vill göra det där föbjudna, en gång. Även fast det som likt alla gånger, skäms som fan efteråt.
Men just nu bara, du behöver det för att kuna gå vidare från där du står just precis nu. Det lixom verker, du skakar o kan inte tänka på ngt annat än just det. Men du får inte, du har svurit att du ska lämna det bakom dig. Men det kommer ständigt att smyga tätt, tätt efter dig i dina fotspår in i framtiden.
.. Du kommer aldrig bli fri.


Det tar min energi ifrån allt annat. Varför har lördagar blivit min värsta dag??

Kommentarer
Postat av: Mika

Vilken är din bästa dag då:)

2010-05-15 @ 11:31:37
Postat av: Hedda

:) hm, vet inte..önskar att jag hade en bestämd dag. lr flera dagar!:P

men de e väl det jag borde fokusera mest på igentligen o hitta Dom. <3

2010-05-15 @ 14:32:22
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0