12:14 då, nu o sen

Jag har mått så himla bra de senaste dagarna. Harmonisk lixom. Och ja, jag har lite ångest för att mitt flyg hem till sverige närmar sig. 2 månader exakt?
Nu när det är sommar här så är allt så härligt.. men så kan de va i svergie oxå, right? Det mest skrämmande är att, jag brukar alltid tänka på hur underbart allt ändå är hemma i solna, men oxå här. Men de senaste dagarna har jag inte kunnat komma på så mkt om jag ska vara ärlig som ger plus för sverige.
Men nu har det kommit tilbaka lite, för det är mulet och tråkigt här^^

o Nej, jag tänker inte sitta här o längta till sverige och männskorna i sverige, för just nu är jag här och jag NJUTER som fan!
Jag lever i nuet.

Men jag är tvungen att lägga in lite bilder ändå.
Jag längtar inte, jag ser fram imot det när jag ser bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0