11:58 let me love you

Igår drog jag ut o mötte upp Maria, Jonathan o 2 till tjejer på Zapatas. Det är Laides night på måndagar så vi uttnyttjade de gratis diquaries-drinkarna, o sedan gratis vodka o tequila. Jag som hade tänkt att gå ut o dansa, men det blev inte mkt sånt. Ist åkte vi vidare till nya M2 som inte alls var nån höjdare.. Men lite förvånad blev jag när jag trodde att Lady Gaga faktiskt stogd där o sjöng live!




Fick reda på att jag o Jonathan bor väldigt nära varandra oxå.. Skönt, nu behöver man inte åka taxi hem själv om helgerna. Och med honom kan det nog bli jävligt roliga hemfärder! Om han inte skicar iväg mig till fel adress, haha!


uch.. är väldigt trött, plugga lr sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0