09:39 Jag som trodde jag sov djupt..

Aaaaaaaaaaj, mitt huvud:( Vakna upp med världens huvudvärk! Kan bero på det mulna vädret, eller oxå grannarna som borrar/klipper gräsmattan lr va sjutton dom gör sen typ 07 imorse säkert.... Det är alltid lika mysigt att vakna upp till detta oväsen;)
Sen som typ altlid har jag ont nånstnas när jag vaknar (utöver huvudet), o nu är det mina revben. Känns som om jag fått värdens smäll på högersida. Kan inte äns ta ett djupt andetag lr röra mig normalt.. Börjar jag bli gammal??? :O

Ne, ska ta ngra alvedon, byta om till shorts o så tänkte läsa ngra rader i Historiaboken medans jag väntar på att Felicia ska vakna. Seriöst, hur sjutton kan hon sova i det här oväsendet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0