08:25 grrrr


ASSÅ ÅÅH!
Jag är så himla trött på att ingenting går som jag vill!! Det är alltid problem med ngt!
Just nu är det min mp3, ska jag om jag LYCKAS, ladda ner mer musik på den? LR ska jag skicka tillbaka den för att den glappar lite.. Men somsagt. Först måste jag ju få in min musik på min jävla helvetes dator! Det gick ju inte att ta hem musik från internet och mitt usb-minne som G så snällt hat hjälpt mig att fylla med 6GB musik vägras läsas av min dator!
Jag blir så tröööööööööööööööööööööött!

o jag lovar, min bikini kommer inte finnas, jag kommer inte hitta ngt fint att köpa idag, kommer säkert tappa min mobil om jag inte ramlar o bryter benen lr ngt liknande.
Ska iaf till skräddaren idag o hämta CG o Tobbes grejer. Men först åka till Maria o förbi H&M, sedan hänger hon med mig till skräddaren o sedan blir det middag ute.

Ja, önska mig lycka till, typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0