00:23 det känns ju sådär..

Klockan tickar.. o jag borde väl stänga ner datorn o släcka lampan men jag har ingen luuuust. Nej jag är inge trött. varför är det alltid så när man är sjuk, trött hela dagen men inte trött på kvällen? o så ska ja upp tidigare än vanligt oxå.
Men nu känns det som om det inte äns är värt ett försök.


  1. Inte trött.
  2. Har för ont i huvudet o kroppen för att kunna lägga mig bekvämt o somna.
  3. Vill inte somna o kvävas i sömnen, lr för den delen vakna o ligga sömnlös för att ja inte kan andas normalt.
  4. Pratat för mkt med teddie om framtidsplaner så nu är jag skittaggad på o söka jobb, har fakiskt letat lite på olika sidor redan. (kommer ligga o planera min framtid)
  5. Engelskan flyter ju på skit bra nu! (Snackar me Nina på msn)
  6. Planeringsplanerna kommer flyga runt om hur kul vi kommer ha det om Nina följer med till sverige.
  7. Tankarna kring veckan då Tobbe o CG kommeeeeeeeeeeer. (tänker på de varje dag)
Jag har verkligen problem innan jag ska sova, då jag ligger helt ensam o då flödar tankarna bäst dom vill o vill inte lyda mig alls!

Fresten!
Har ni sett att jag lagt till en ny kategori! Så nu är alla kina inlägg på ett o samma ställe. lr iaf från detta år. Får se om ja får power o göra samma sak för de förra 5månaderna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0