21:42 Hittade mina muskler idag ^^

Asså, hur kan träningsvärk bli värre o värre efter ngra dagar? :S Min kropp är fan inte normal asså. Kunde knappt gå idag pga av mina ljumskar!
Menmen, mådde sådär halv bra i nacken när jag gick till gymmet men ja körde på ändå, o med tyngre vikter än vad ja brukar så hoppas man får se lite resultat snart:)
o veeeet ni, jag HAR faktistk armmuskler! Alla klagar på att jag inte har det men OJ, ni ska känna! Blev lite förvånad faktsikt HAHA, Värsta kulan ju;)
Ja... det lönar sig nog att gå o bära runt på en nästan 10kg's Felicia varje dag.

Känner mig mör i hela kroppen nu, men vill inte sova riktigt än.. fast mina morgonar ska nog bli lite tidigare nu. Felicia har nämligen fått som ett litet schema nu som sitter på kylskåpsdörren.

o nej, den följs inte till punkt o pricka.. men dom försöker iaf få henne att somna tidigare på kvällarna o vakna tidigare. o det går bra.

 

 

Update; Mina ben säger mig att jag inte kommer kunna gå överhuvudtaget imorgon. Godnatt


Kommentarer
Postat av: quincy

oh, the timetable wrote in English which I can read~ go on, go on, hedvig.

2010-03-29 @ 16:38:33
Postat av: Hedda

hehe yes, my uncle's wife wrote it ;)

2010-03-30 @ 05:58:45
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0