22:41 Efter hårt gymmande!

FAN vad jag  är duktig! Trots huvudvärk och allmän trötthet så hjälpte jag först Jane iväg med en massa kläder och gick därefter till gymmet. Shiit vilken tajt rumpa man kommer få om man kör på så här i några veckor;D

Det största minuset på det här gymmet är ju att ja, alla glor som fan. Vi är inte längre inne i mitten av stan utan i utkanten, och alla är inte van att se utlänningar (mig).
Men pluset är väl att det inte är nån som pratar med mig medans jag tränar. (Gillar ju inte när folk kommer fram och ska vara sociala när jag tränar.) För ingen kan ju engelska. Trodde jag ja.
När jag ligger på golvet o strechar med musik i öronen så ser jag ett par ben stå väldigt nära och hör ngt dovt. Tittar upp och den där killen som satt o glodde nere bland maskinerna står lite halvt lutad mot mig.
Kommer inte ihåg vad inledningen i konversationen var men hand vägrade lämna mig ifred. Misstolka inte, Han var ju jätte trevlig o så, men lixom, när jag tillomed fortsätter o stretcha o sätter i ena hörluren i örat så tar man väl ändå en paus? Men nej, haha... Så vi stog där o snackade ett tag o han kommer tydligen från samma stad som Jane, håller på med teknikprylar på fritiden, är fyra år äldre än mig, bor ca 10minuter från mig och ja... jag fick veta en hel del:P 
Han undrade hur ofta jag gick till gymmet o jag valde att inte nämna att jag kör hård träning just nu o kommer iprincip bo på gymmet. Så han fick nöja sig med ett "Det är väl lite då o då, när jag har tid".

SÅ nu i framtiden kommer jag ha en gym kompis? hahaaaaa. Han ville ta sällskap från gymmet o när jag kom ut från omklädningsrummet så stogd han där med sitt kompisgäng på 6 grabbar.
Shit vilken känsla jag fick från typ mellan stadiet lr ngt. När man skulle gå på den där första dejten lr gå fram o prata för första gången, o polarna till killen granskar en från topp till tå med ett smile och bedömmer vilket nummer i skalan 1-10 man får. Och när han går ifrån gänget blinkar dom till o önskar honom "Lycka till". Det var verkligen den känslan jag fick!

Kroppen är helt död och imorgon blir det ju ingen riktig sovmorgon eftersom jag ska iväg till akupunkturen. Nu känns det lugnt, men jag är ganska säker på att när jag kommer dit så kommer jag bli skiiit nervös o ångra mig! Men det är coooolt.
Så nu ska det försöka sovas! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Martini

De låter så konstigt när du säger "utlänning" om dig själv, när man bara ser texten och inte tänker på att du blir ju det när du är i kina lixom ^^ Plugget, Felicia och träningen verkar gå toppen, du är ju superduktig! De är jag med faktiskt, mitt midjemått blir mindre iallafall, och jag mår bättre. :) Läser din blogg varje dag du skriver nu, gillare! Hoppas din dejt blev braig, höh! :)

och att du överlever nålgrejen, jag håller tummarna för dig. <3

2010-03-26 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0