21:32 Jag känner mig duktig idag.

Hans kom hem ganska tidigt tycker jag så jag hann med en vända på gymmet. Himla skönt vare och jag ska tillbaka imorgon om jag hinner!
Ska alldeles strax skicka in min Historia. Han skriva klart den nyss och får bara hoppas på att läraren blir nöjd nu.
Och den ska bli skönt att imorgon, då tiden F sover inte ha ngt viktigt att göra! Så nu har jag tänk, att om de e fint väder imorgon så ska jag ta en tripp o köpa lite mer melon! o sen storstädning av rummet behövs oxå.... Men igentligen borde jag göra det nu men jag orkar verkligen inte..
Från o med nästa vecka kommer det iaf se ut så att jag pluggar måndag, onsdag o fredag eftermddag.

Fresten. Tror ni melon, ananas  och äpple är gott att mixa ihop? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0