13:43 Äntligen måndag..?

Ligger i sängen o proppar i mig mina sista lakritsar..
Jane är iväg över dagen igen men just nu sovet F. Vi var ute på en lite promenad o tog med oss jordgubbar som matsäck. Lucky fick följa med oxå. Han är så duktig så han går lös hela tiden.

Sen så ville jag ju visa lite bilder från lördagen oxå, haha.
Kvällen startade hemma hos David där han bjöd på alkohol i olika former o massa snacks. bla DAIM! ja mkt svenskt godis var det:)
Mkt folk blev det, o mkt svenskar o det är ju alltid kul! Efter tolv nångång så drog vi vidare till Park 97. Blev lite krongligt, vissa kom in gratis men andra inte. Fast jag o Maria körde en liten fuling men det får man göra ibland!
Vi försökte med att bara gå in, men det lyckades inte för alla. Inte mig, Maria o Jacob iaf. Vi var tvugna o köpa biljett för 100 RMB styck. (För man var tvungen att antingen ha bokat ett bort lr köpa biljett för att komma in) Men för en sån biljett fick man då alltså 10 drinkar. Så man kan ju säga att man köpte 10drinkbiljetter.
Då istället för att vi båda köpte ett sådant litet häfte så delade vi på ett! Vakten räknar ju knappast hur många drinkbiljetter det är. FETT SMART VA ;) Blev dock lite besvikna när vi inte kunde få våra mojitos menmen, det blev andra goda drinkar iaf!
Sedan var det daaance all night long! Som sagt, var hemma strax innan 05 dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0