21:44 Najs med lunchshopping!


Åhh idag mår jag bra! Precis innan årets första BBQ till middag så gav jag mig ut på en powerwalk/springrunda. Såå jävla skönt! Vädret idag har varit underbart o jag kände hur mkt energi jag hade när jag kom hem från shoppingen på lunchen o såg F springa omkring i trädgården. Så därför ville jag bara att timmarna skulle gå fortfare så att Hans kom hem så jag kunde dra på mig träningskläderna. Sagt o gjort!

På lunchen var jag ju iväg i shoppingcentret som ligger nära här. Trodde dom hade öppnat H&M, men inte än... men hittade massa andra grymma affärer! Ville ju ha ngt nytt tills imorgon då då det blir födelsedagsfirande för David, hemma hos honom. Hoppas jag blir nöjd imorgon oxå^^ Fick med mig ett spetslinne och en hel outfit:) Det är ngt som faktiskt är lite bra med Kina. Visst, man ser ju matchande outfiter på skyltdockorna, men här så hänger det på galjarna oxå. Asså en väldigt mkt matchningar. Så nu hittade jag en lång tröjja som går över rumpan. o till det fanns ett linne som man skulle ha under(öppningarna för armarna är vääldigt stora.) + mönstrade spets leggins till.

Är det bara jag som tycker att påsen från Pull and Bear är skitsnygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0