22:40 jag förstår mormor, men jag förstår inte kinesiska.

Nyligen gjort mina hemmaövningar. Första gången på vet-inte-hur länge! Har varit barnsligt rädd för att träna med förkylningen i kroppen, pga att jag inte ville bli mer sjuk. Så nu ligger jag här, möra lår, armar o mage. Nyduschad o blött hår. Jag sover alltid med blött hår, who cares lixom? om man har tur blire ett snyggt skatbo dagen efter.
Gurra köra Astrid Lindgren-maraton o jag hör just nu Tjorven som skriver på Västeman.
Dagen har varit solig men utan den riktiga värmen, men plugg gjordes ute i solen i linne ändå, ett tag iaf. Felicia har varit mysig o första gången gick hon faktiskt fram o krama mig när jag bad om det. en riktig kram faktiskt. Annars brukar hon bara flina och springa därifrån.
G o jag har sprungit fram o tillbaka med henne på tomten, o det var hysteriskt roligt enligt lilltjejen. Hon har varit duktig idag o snäll mot mig även fast inte Jane har varit hemma. Men hon inbillar sig ibland att jag är Jane. Ni vet när hon är lite sugen på bröstmjölk.. hon är duktig på att dra ner tröjan kan jag ju säga!
Middag blev att slänga ihop en pankaksmet alá Gustaf o middagen blev mer än god!
Och nej, jag har inte blonderat håret till alla som undrar;D

o jag tror att han vill ha mig tillbaka, även fast han aldrig haft mig.

apropå rubriken? Jag förstår vad hon menar, men jag förstår inte vad hon säger.


puss o godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska inte nöja dig med någonting som inte är perfekt. Eftersom du är det själv. Det finns många fiskar i havet :) och att gå tillbaka till något som inte fungerat bra är nog en mycket dålig idé.

2010-03-17 @ 11:25:31
Postat av: hedda

kloka ord:) men jag är långt ifrån perfekt.

2010-03-18 @ 13:57:25
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0