10:52 utgång blev det visst..

Kom hem för ca 5 timmar sen, så har sovit liiite. 5 timmar närmare bestämt. Igår när Gurra o Nina kom hem så kom G in i mitt rum "Tja Hedda, vi ska ut ikväll!"
Så det blev o fixa till sig när man gått runt osminkad i över en vecka... Åt hemma för ville ha lite tid o plugga men mötte upp folket på Oscars. Nästan bara svenska förutom Nina och en annan flickvän.
Efter drog vi vidare allihopa utan G o N.
Blev lite problems, första stället vi kom till ville ha 3000rmb för ett bord, så vi tackade nej, sen tog vi en promend till ngt som vi hört skulle vara bra, o det visade sig vara en salsaklubb typ:D Dansade ingen salsa men tycker att de  va himal mysigt där! men några av killarna fick lite salsalektioner..hihi. Efter det drog några av oss vidare till ett annat ställe o dansa hela natten! Sista timmarna spenderades uppe på en liten mini scen med en strippstång:D haha himla kuligt! o ja, dela taxi me David o kom hem vid 05. Däcka ganska direkt kan man ju säga!

Nej, nu sitter jag o snackar ris med ted på msn, ja det är ju inte riktigt samma tid för honom..
ÅH vet inte om jag ska försöka sova vidare eller äta ngt, lr göra ngt annat.. men känns inge bra o ställa sig upp, HAHA. Jag är fan fortfarande full.

Dåliga bilder kommer lite senare...

Kommentarer
Postat av: jenny

hallå jag har beslutsåååååååååååååååångest och en enorm längtan efter dig!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-14 @ 21:14:37
Postat av: hedda

Jag tänker fortsätta tjata tills du kommer hit!

o vadå beslutsåååååångest, vad ere?=)

2010-03-15 @ 07:17:02
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0