11:24 pics!

Kan faktiskt säga att de va länge sedan jag kände mig så liten som igårkväll. Lr liten är inte rätta ordet? Vet inte varför jag påverkades så mkt av killen som höll fast mig på dansgolvet, men de va ngt, jag blev så förvånad. För man har ju alltid vetat att de finns idioter, det är ju inge nytt^^
Trodde inte sådant kunde hända i Shanghai riktigt, att man verkligen fick kämpa för att komma loss. Blev väl mest överraskad. att man ska vara tvungen o försvara sig lr hur man ska säga, jag har ju bara träffat massa genomtrevliga människor som har förstått att ett nej är ett nej o accepterar det. Har aldrig varit ngra problem.
o sen när ja kände att David o Maria på ngt sätt tog hand om mig efter så, lr ja, de brydde sig, blev det väl ännu mer känslor.
Det kom väl en eller annan tår sista biten hem. Men ibland känner man ju att man behöver extra kärlek, det var väl bara så.
Iförsej så var hela min dag så. massa saknande efter närhet.

Men somsagt var det en riktigt kul kväll! Kul o träffat Maria som e svenska oxå, go tjej!
Fresten, första bilden, ser ni mina glitterstövlar?:D haha
Andra bilden är från Salsaresturangen. Det fanns ju ett litet dansgolv med ett liveband, men runt om var det mass bord där folk satt o åt.
Tredje bilden e från klubben, o ja, det är tjejer i mini kjolar, lack-bh o höga stövlar som ståg o dansar. Kul o ha ngt att titta på?:P Sista bilden e david som kör gärnet med stången. haha:D Herregud va dåliga bilder det blev....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0