20:14 Tack för bacillerna Felicia!

Redan igårkväll så kände jag att nästan blev täppt när jag la mig i sängen.. och imorse vaknade jag med extremt halsont i rinnande näsa. Jag som var duktig o satt alarmet en timme tidigare för att jag tänkte plugga, men det slutade med att jag snozade mig fram till den normala tiden. Är det inte när man är sjuk som man ska sova?

Men plugg blev det ju iaf fram till lunch + efter, då F sov.. o kommer få bli så hela veckan, varje dag om det här ska gå bra. Har visst mitt första inlämning till på lördag. hehe oops? himla tur att jag kollade upp det idag då.


Är inte så himla trött men ska satsa på en tidig sänggång. Det skulle ju vara mysigt o ha Lucky här i sängen.. men nej, det är hundförbud här uppe nu för att Lucky har gnagt av nätet som sitter i trappräcket(för Felicia). Mormor tror att det är för att han så gärna vill upp till mig när jag sitter o kollar tv. Jag här nämligen blivit lite av hans favorit nu tror jag. Men lite jobbigt är det när han inte lämnar mig ifred när jag tar hand om F. Så fort man sätter sig på golvet så ska han upp i knät. iförsej, så har han alltid varit men nu är han snäppet värre.

Jag älskar hundar men jag favoriserar mina egna enormt! jag kan inte sitta o gosa med andra hundar på samma sätt som med Emil o Alec. Men nu börjar ja få lite mer "mina hundar" känsla för Beibei o Lucky:) Vilket känns skönt faktiskt. Men det är ju fortfarande inte A&E :/
Men tänk vad lite ensam tid o hundpromenader kan göra...


Men helvete vad jag saknar, det finns ju verkligen inga finare hundar än dom<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0