14:42 sådär underbart lixom!

Åhh så himla härlig dag! suttit ute o solat hela förmiddagen o tror faktiskt att jag blivit lite brun;) Mest på högra sidan iförsej men brun iaf haha!
Tog en liten promenad o köpte jordgubbar och vatten melon(sjuukt billigt, 15RMB för en hel påse gubbar o en fjärdedels melon betalade jag 11RMB för) som blev efterätt till lunchen som vi oxå satt ute o åt.
Nu åkte Jane o Hans iväg till blomsteraffären o då tänkte jag att jag kan ju lägga in lite bilder från igår. Men dom får ni lite senare:P

I maj så börjar expot här i Shanghai. o den lilla blåfiguren där uppe är deras maskot, Haibao (?). Igår iaf när jag mötte upp Maria inne i stan innan vi åkte till David så gick vi in i en liten affär för att köpa en vinflaska o ha med oss. MEN, då hittade vi en liten Haibao i gosedjurs-format! Lr, den var inte så himla liten heller:) Men då satsade vi mer på humorn istället för det tråkiga gamla vinet som man alltid får. Man vet ju att de uppskattas men ändå, roligare med ngt annorlunda. David blev iaf jätte glad haha:D
(Figuren är ganska hatad o ut-tjatad här...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0