21:51 Jag är nästan frisk, men en liten doktorundersökning behövdes!

När jag vaknade imorse kände jag inte av varken någon huvudvärk eller täppt näsa. ÅH, herregud är jag frisk nu!? tänkte jag. Jag behövde inte snooza mer än en gång och jag satte mig upp utan någon yrsel. Svalde en gång, o nej, inget ont i halsen. Vilka super piller! påväg till badrummet så kom jag på att jag glömd en grej på rummet o sa tyst för mig själv "ja juste". Om jag sa det tyst? det lät inget alls... Även fast jag kände mig helt frisk så var det väl inte helt så. Fick harkla mig ngra gånger innan rösten kom tillbaka. Lät som en kråka ett tag men sedan kom blev det som vanligt, och den täppta näsan fick jag oxå tillbaka.
Så alltså; JAG mår bra, men det verkar inte min kropp göra. men vafan, det är väl jag som är huvudsaken? ;) haha! Det är skönt att känna sig pigg iaf även fast man måste springa o snyta sig vart femte minut.

Sen så har jag lekt doktor med F (misstolka det inte, jag lekte ögon-näsa-hals doktor!). Men på riktigt, hon var en riktigt duktig passient, tro det eller ej! Haha skit söt var hon! Vi har en liten ficklampa som hon tycker är rolig. Jag tog den och lös in i min mun, räckte ut tungan och sa "aaa".(tänkte, att vi är ju båda förkylda så då borde vi ju kolla lite i halsen oxå?) Gjorde det några gånger och hon såg väldigt road ut. Sedan testade jag på henne. Redan första gången gjorde hon som jag hade gjort! Öppnade munnen, räckte ut tungan o sa "aaa". Och flera gånger om:D snacka om stolt doktor man var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0