13:28 HAHA

Gäller detta nu att jag inte kommer kunna gå i linne eller klänning med bar rygg på över 10veckor!?

Akupunkturen gick bra! Vissa nålar gjorde svinont medan andra nålar inte kändes alls. Tror jag fick samanlagt tio nålar. 8 runt nacken och två lite längre ner under bh-bandet. Fick ligga så i 30 minuter och jag kämpade med att få bort tanken att jag faktiskt ligger mde nålar i ryggen just nu. Kändes om att om jag verkligen skulle förstå det eller se själv så skulle jag få panik o springa där ifrån. Men det gick jätte bra.
När hon tagit ur nålarna frågade hon om hon fick använda ngt som såg ut som små glas burkar. Jadå, jag vill ju få ut det bästa av det här när jag ändå ska hålla på med detta.

Jag hörde tidigare när jag låg med nålarna, ngt som lät som sugproppar som hon gjorde på killen bredvid, o nu var det min tur!:D Var skit skönt faktiskt! Hon satte fast burkarna på min rygg, o det blev som ngt slags vakum så dom sög sig fast, och så fick jag ligga i ngra minuter innan hon tog bort dom. Kändes dom om ngn drog bak alla muskler i ryggen o skulderbladen på ngt konstigt sätt. myyycket avslappnande!
Gurra hade faktiskt nämt den här metoden innan och att man får stora blåmärken i nån vecka efteråt.. men äsch tänkte jag. "Av den korta stunden jag hade så händer det nog inte ngt."

Men nu ser jag resultatet.

pga dålig kamera vinkel så ser ni oxå en del av undervåningen ;D
Ska försöka få ngn bättre bild ikväll, vet inte om det syns?

Blir ingen bio idag som planerat eftersom att jag måste jobba. Jane ska på möhippa och Hans på.... haha kommer inte på ordet men ja, samma grej fast för brudgubben;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0