22:39 girls stuff

Jag tror faktiskt att Jane tycker det är lite kul att ha en tjej till i familjen. Jag menar, visst, hennes mamma bor här, o lilla Felicia, men att lixom snacka tjejgrejer med. o Då menar jag ju mig! ;) Vi har ju tex varit ute o shoppat underkläder o smink. O det är ganska ofta hon sitter vid datorn o ropar på mig att komma. Idag var det smink det gällde, så vi satt ett tag o diskuterade vad som e bäst o billigast.. Hans kom förbi o undrade vad vi pratade om, vi tittade på honom o sa bara "giiirls stuff!":P
Annars brukar det gälla färg på kläder, skor, underkläder, smycken.. ja allts sånt där som intresserar tjejer väldigt mkt!
En gång så verkligen skrek hon på mig o det lät som om det hade hänt något o det var jätte brottom. Då hade hon hittat en bh av ett väldigt känt märke till ett jätte billigt pris o undrade om inte jag ville ha en sådan. :)
Känns jätte kul faktiskt att hon alltid rådfrågar mig o visar mig saker. Har ju hänt ibland att vi sitter hela dagarna vid datorn o kollar shoppingsidor:) Jag lixom gillare!

O idag började hon prata om att hon borde laga mer mat till oss än vad hon gör.. hon satt o blädrade i en tidning o visade mig en massa olika recept. o nångång ska hon troligen göra grisfötter (det såg faktsikt jätte gott ut på bilden) det ska tydligen vara väldigt bra för hyn!

Jane o Felicia i Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0