Dagens fråga!

Är det okej att ha sig själv på väggen?
Själv tycker jag att, nja, tveksamt.. eller JAG skulle skämmas. Okej, jag bombarderar bloggen med egobilder men det är min blogg, inte mitt rum. o vem tycker inte om att ta egobilder?;) det höjer faktsitk självförtroendet en aning att våga ta o våga visa. Testa själva! Det kan jag faktiskt tacka en killkompis för att jag vågade! haha
Jag skulle iaf aldrig kunna hänga upp en bild på mig själv, det känns bara så fel. Frågade till och med mamma förut om det var okej om man gör ett kollage att ha med lite av mina modellbilder där.
O jag bryr mig inte om nån annan har bilder på sig själv på väggen, men när det handlar om mig, vad jag gör...
Men nu... har ju ett litet dilemma. Har ju fått en tavla, alltså inget jag har bett om. Men jag är ju jätte glad ändå! Men.. nu står den nere i hallen för jag visste inte vart jag skulle ha den, men dom tycker jag borde ta upp den på rummet så att inte ngn förstör den, tex F. Har jag den här på golvet nånstans så är det stor risk att F kommer o bankar på den. o känns inge bra o ställa in den i garderoben, fast tror inte det finns nån plats ändå...Då finns det bara en säker plats kvar. Väggen?


:S

Kommentarer
Postat av: Martinis

Jag är likadan som dig angående det där, visst tar jag egobilder, och det höjer the selfesteem mycket.

Har jag en bild på dig och mig på väggen är det okej, att ha sina hjärtan + sig själv är inga problem.

Men jag tycker definitivt du ska sätta upp den!

Är ju inte du som tagit bilder på dig själv, du är the model, ballt! <3 Hoppas du har det braigt, fina heddplutt.

2010-03-01 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0