20:35 bättre men en födelsedag för mycket än en för lite.

Imorse vaknade jag av att Hans knackade på min dörr vid halv åtta. Han undrade om jag skulle med o sjunga för Gurra som fyller år. "JAHA, fyller han år idag" utbrast jag. Hoppade snabbt upp ur sängen och klädde på mig innan vi tog tårtan och gick upp mot Gurras rum. HAHA, Vilken miiiiin! Där stogd vi, Jane, Hans, Felicia och jag med tårta o paket och sjöng Happy Birthday, men Gurra såg ut att inte fatta nånting.
Efter sången så svarar han ngt med.. "Ehh, tack. men varför?"

Det var tydligen imorgon hans födelsedag är! hahh, jaja, tårta till frukost en dag tidigare är inte helt fel^^


+ till mig som kämpade mig iväg till gymmet i regnet. (Min favvo gyminstruktör är tillbakaaa;D) Har precis ätit middag med mormor, Jane och Janes bror som är här. Nu blire duuusuch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0